Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Om Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Här möter du sjukgymnaster och rehab.assistenter med mångårig erfarenhet. Vi har tillgång till en stor ljus träningslokal. Hos oss kan du få hjälp med:* Led- och muskelbesvär* Rehabilitering efter skador och operationer* Smärtlindring ex. akupunktur * Avspänning/stresshantering * Kroppskännedom/Feldenkraismetoden * Skräddarsydda träningsprogram utifrån dina behov* Utprovning av gånghjälpmedel ex. kryckor, rollator Exempel på våra gruppverksamheter är: * Höftskola* Bassänggrupp* Knägrupp

Visornas väg 6 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 06:00 - 13:45 Utringning 13-14