Operationsavdelningen Nyköpings lasarett, Nyköping

Om Operationsavdelningen Nyköpings lasarett, Nyköping

Centraloperation är belägen på plan 3 i höghuset, Nyköpings lasarett, där utförs planerade operationer på dagtid och akuta operationer dygnet runt. Vi erbjuder kvalificerad anestesi- och operationssjukvård inom flera specialiteter: kirurgi, urologi, gynekologi och öron-näsa-hals. Vi hjälper även till med narkos och bedövning vid tandoperationer, röntgen och MR samt med smärtlindring och avslappning vid olika typer av behandlingar och undersökningar. Vi samarbetar systematiskt med patientsäkerhet för att kunna erbjuda en säker vård med hög kvalitet och vårt mål är att kunna erbjuda dig som patient behandling inom fastställd vårdgaranti.

Nyköpings lasarett, plan 3, Nyköping - visa på karta
Endokrin kirurgi, Kirurgi