Närhälsan Sollebrunn vårdcentral, Sollebrunn

Om Närhälsan Sollebrunn vårdcentral, Sollebrunn

Vi har öppet Mån- fre 08.00 - 17.00. Välkommen att ringa och boka tid via tfn 0322 - 837 71.

Drop-in mottagning STÄNGD p.g.a. rådande situation med Coronavirus. Vid behov rådgivning/tidsbokning vänligen ring 0322 - 837 71.

Har du blivit ordinerad provtagning av din läkare så ring laboratoriet för tidsbokning, tfn 0322 - 837 71.

Vi erbjuder vaccination mot Hepatit A+B, TBE samt influensa. Ring för tidsbokning alternativt boka tid via webben.

Välkommen!

Lista dig hos Närhälsan Sollebrunn vårdcentral, Sollebrunn

Centrumgatan 6, 441 70, Sollebrunn - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård