Närhälsan Sollebrunn vårdcentral, Sollebrunn

Om Närhälsan Sollebrunn vårdcentral, Sollebrunn

Vi har öppet Mån- fre 08.00 - 17.00. Välkommen att ringa och boka tid via tfn 0322 - 837 71.

För nytillkomna besvär/infektioner har vi drop-in mottagning mån - fre 08.15 - 11.00.

Har du blivit ordinerad provtagning av din läkare så ring laboratoriet för tidsbokning, tfn 0322 - 837 71. Drop-in på laboratoriet endast för PK-prov, mån - fre 08.15 - 10.45.

Vi erbjuder vaccination mot Hepatit A+B, TBE samt influensa. Ring för tidsbokning alternativt boka tid via webben.

Välkommen!

Lista dig hos Närhälsan Sollebrunn vårdcentral, Sollebrunn