2.83

Alepraktiken, Nödinge

Klockarevägen 14, 449 30, Nödinge

Alepraktiken, Nödinge

2.83
Tidsbeställd mottagning för alla besök till läkare och sjuksköterska på tel 0303-977 70. Provtagning, drop in mottagning, måndag till fredag 07.30-12.00. Waranprovtagning efter klockan 10.30. Vårdcentralen är öppen måndag 07.30-17.00 tisdag och onsdag 07.30-18.30 torsdag 07.30-17.00 fredag 07.30-16.30 Stängt för lunch 12.30-13.15, vid akuta fall ring på dörrklockan. OBS! Öppettider under sommaren, 210601-210831, måndag till fredag 07.30 - 16.30. Nödinge vårdcentral Praktikertjänst AB är en auktoriserad vårdcentral som drivs i Praktikertjänst regi. Besök gärna vår hemsida och läs mer om oss.

Informationen uppdaterades 16:01 - 17 jun, 2021

2.83 / 5

22 jan, 2021 Ing-Marie M. skrev:

Lovad uppföljning efter 14dagar av atläkaren. Har ej ringt efter 3veckor. Känns meningslöst

25 jun, 2020 Roger E. skrev:

Denna vårdcentral bättre än genomsnittet i regionen. Tar ansvar tills åkommor lindrats, och patienten är nöjd !

29 aug, 2018 Vittran skrev:

Svårt att få tid. Olika läkare som sa olika.

2 mar, 2018 Petra skrev:

Går inte att komma fram. Bara telefonmeddelanden att det är fullt om man vill boka tid. Efter 9 på morgonen kan man inte nå dem.

16 jan, 2018 Birgitta skrev:

Nu får ni skärpa er! vill ni inte ha kvar era patienter? Helt omöjligt att komma fram på tel, ringer 8.00, akut, och får telsvar: vi ringer upp 16.15. Tala om för mig hur man då skall kunna få träffa en läkare. Funderar på att byta vc. efter mer än 20 år hos er.

Måndag : 07:30 - 16:30
Tisdag - Onsdag : 07:30 - 16:30