Capio Husläkarna Kungsbacka

1.75 av 5
(1 patientomdömen)
karta knapp bakgrund

Nygatan 10 D, 43430 Kungsbacka

Din personliga vårdcentral centralt belägen i Kungsbacka med god kontinuitet och med patienten i fokus. Vi erbjuder dig ett brett vårdutbud, digitalt när det är möjligt och fysiskt när det behövs. Du är välkommen att ringa oss för att boka en planerad tid eller en akuttid samma dag. Logga in på 1177.se för snabb service gällande ärenden såsom t ex av- och ombokning av tid, receptförnyelse eller om du bara vill ställa en fråga. Du kan också komma i kontakt med oss via vår chatt. När vi inte har öppet kan du få hjälp i vår heldigitala tjänst Capio Go 7-22 årets alla dagar. Till vårt laboratorium kan du komma för provtagning på drop-in helgfria vardagar kl 08.00-11.00, anmäl dig i receptionen på första plan. I vårt blodtrycksrum är du välkommen att mäta ditt blodtryck kostnadsfritt när det passar dig. För ytterligare information besök vår webbplats enligt ovan.

Informationen uppdaterades 10:41 - 12 feb, 2024

Capio Go - Trygg vård genom hela livet

Få hjälp direkt via vår app!

• Vård inom 15 min
  • Tid på vårdcentral inom 24 timmar
  • Öppet året runt

Få hjälp via Capio Go redan idag

Vill du veta hur din kropp mår? Boka en hälsokontroll hos Svensk Provtagning!

Svensk Provtagning erbjuder

• ett stort utbud av hälsokontroller i olika omfattning
  • provsvar inom 5-7 dagar
  • över 155 provtagningsenheter från Kiruna i norr till Malmö i söder.
Boka hälsokontroll hos Svensk provtagning

2 av 5
1.75 av 5

Spontant omdöme
10 jul, 2023

Den sämsta vårcentral jag varit i kontakt med , man får inte komma till den läkare som har fullstndig koll på din historik speciellt om man har en komplex historik vilket är väldigt korkat rent ut sagt jag är otroligt besviken och ledsen attdet är på detta viset. Ärligt talat förstår jag inte ett så urbota dumt system. Så sök inte vård hos capio när du har en komplex sjukhistorik fördu får inte komma till den läkare som kan allt om dig utan tilldelas en ny läkare som inte vet någonting om din sjukdomshistorik och som kan ge dig rätt vård,det är i min värld så dumt att det är så korkat!

Omdöme i Nationella Patientenkäten

Här kan du se omdömen som Capio Husläkarna Kungsbacka har fått i Nationella Patientenkäten.

Om Nationella Patientenkäten

Helhetsintryck