3.3 av 5
karta knapp bakgrund

Lasarettsvägen 2, Trollhättan

Öppet idag till 17:00

Capio Vårdcentral Hjortmossen

Varmt välkommen till Capio Vårdcentral Hjortmossen!

I trevliga lokaler på Lasarettsvägen 2 i Trollhättan, hittar du Capio Vårdcentral Hjortmossen. Här får du hjälp av kunniga läkare och sjuksköterskor med dina besvär, så att du kan uppnå bästa livskvalitet. Vårt vårdutbud är brett och vi erbjuder professionell vård både digital och fysisk väg.

Capio Vårdcentral Hjortmossen erbjuder heltäckande vård

Hos oss kan du få hjälp med det mesta som är kopplat till din hälsa, som till exempel:

• Vaccination
  • Provtagning
  • Sår
  • Psykoterapi

Du kan välja Capio Vårdcentral Hjortmossen som din vårdcentral

Om du listar dig på en vårdcentral innebär det att du valt en vårdcentral som du är ansluten till. Du går sedan dit för alla dina vårdbehov. Att lista sig ökar känslan av kontinuitet och trygghet för dig som patient, då du ofta får träffa samma samma personal och läkare när du kommer till mottagningen. Vi på Capio arbetar efter ledorden bota, lindra och trösta.

Välkommen att välja Capio Vårdcentral Hjortmossen som din vårdcentral, eller boka en tid idag!

Informationen uppdaterades 14:33 - 16 aug, 2023

Omdömen från patienter

3.2 av 5
3.4 av 5
3.4 av 5
3.2 av 5
3.3 av 5

28 maj, 2023

Vid telefonkontakt bad min läkare att jag skulle googla mina problem och återkomma om jag ville ha ytterligare kontakt.

21 dec, 2020

Väldigt nöjd

18 dec, 2019

Jag vill sända ett stort tack till doktor Shahab Farazani Tafreshi för att det blev en snabb uppkollning (ultraljud) av min Lever,Gallblåsa,gallväggar och bukspottkörtel.TACK! Samtidigt vill jag passa på att önska hela personalen en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

31 dec, 2017

14 nov, 2016