HälsoBrunnen - vårdcentral
HälsoBrunnen - vårdcentral logo
Vårdcentral

HälsoBrunnen - vårdcentral

4.1 (16)

HälsoBrunnen - vårdcentral

Godkänd vårdcentral inom Vårdval Vårdcentral i Västra Götalandsregionen.
Läs mer
HälsoBrunnen - vårdcentral
HälsoBrunnen - vårdcentral
4.1 (16)

Om mottagningen

Godkänd vårdcentral inom Vårdval Vårdcentral i Västra Götalandsregionen.

Informationen uppdaterades 09:07 - 18 feb, 2025

Driver du denna mottagning?

Stämmer inte informationen?

Omdöme i Nationella Patientenkäten

Här kan du se omdömen som HälsoBrunnen - vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Om Nationella Patientenkäten

Helhetsintryck

85.7%

Länets snitt: 82.6%

Läs mer

Emotionellt stöd

77.2%

Länets snitt: 78.5%

Läs mer

Delaktighet och involvering

83.8%

Länets snitt: 81.6%

Läs mer

Respekt och bemötande

88%

Länets snitt: 87%

Läs mer

Kontinuitet och koordinering

77.1%

Länets snitt: 74.6%

Läs mer

Information och kunskap

80.1%

Länets snitt: 77.7%

Läs mer

Tillgänglighet

87.9%

Länets snitt: 84.8%

Läs mer

Kontakt

Öppettider

Onsdag - Torsdag
17:00 - 19:30
Endast bokade tider
Måndag - Fredag
07:00 - 17:00

Telefontider

Måndag - Fredag
07:30 - 17:00

Relaterade kategorier

Allmänmedicin, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Vaccination mot covid-19

Helhetsintryck

Baserat på 136 textrecensioner*
HälsoBrunnen ger ett trevligt bemötande med en familjär känsla. Många uppskattar personalens vänlighet och vårdcentralens atmosfär. Emellertid rapporteras problem med appen som kommunikationsverktyg, vilket ses som ett hinder för att få snabb fysisk vård. Vissa har även kritiserat bemötandet från sjuksköterskor. Sammantaget är det en vårdcentral med både styrkor och svagheter beroende på vad man söker.
Många tycker
Trevlig personal
Bra bemötande
App-krångel
Sällan fysiska besök
Några tycker
Personlig vårdcentral
Välkomnande miljö
Dålig attityd sjuksköterskor
Lång väntetid
Särskilt lämplig för
barn, allmänvård
*Sammanfattat från Nationell patientenkät (129) & Google (7).

Omdömen från patienter

4.1
/5
16 omdömen
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information
4.8
Yvonne G.
7 sep, 2024
1
Eva T.
1 dec, 2023
Provtagning 22/8-23 ej signerad. Blev sjuk fick ringa återbud till årskontroll 30/8. Fick ingen ny tid, ringt över fyra gånger och fått svar om att jag stod på väntelistan och skulle få tid i november. Ingen av sköterskorna frågade efter hur jag mådde. De hänvisade till att söka akut eller byta läkare eller klaga, vilket jag nu gör. Har fått en tid nu 4/11-23 efter att ha bett om att få prata med min diabetessköterska om omgående ordnade en tid. Man ska inte behöva vänta över tre månader på en tid p g a att man ringt återbud p g a förkylning.

Hitta till mottagningen

Klicka på kartan för att få vägbeskrivning.
Loading map