primary care

Erikslids hälsocentral

2.3 (5)

Erikslids hälsocentral

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil. Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig. Alla regionens hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv...
Läs mer
Erikslids hälsocentral
2.3 (5)

Om mottagningen

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil. Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig. Alla regionens hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken Så väljer du mottagning. Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177. Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.
Vid behov av akut hjälp ovanstående tid och som ej kan vänta kontakta Heimdalls hälsocentral telefon 090-785 91 11

Informationen uppdaterades 07:55 - 12 nov, 2024

Driver du denna mottagning?

Stämmer inte informationen?

Omdöme i Nationella Patientenkäten

Här kan du se omdömen som Erikslids hälsocentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Om Nationella Patientenkäten

Helhetsintryck

77.6%

Länets snitt: 80.7%

Läs mer

Emotionellt stöd

65.9%

Länets snitt: 76.6%

Läs mer

Delaktighet och involvering

70.7%

Länets snitt: 79.8%

Läs mer

Respekt och bemötande

86.2%

Länets snitt: 85.7%

Läs mer

Kontinuitet och koordinering

60.6%

Länets snitt: 72.2%

Läs mer

Information och kunskap

71.2%

Länets snitt: 76.2%

Läs mer

Tillgänglighet

82.1%

Länets snitt: 82.8%

Läs mer

Kontakt

+4690785#### Visa nummer

Öppettider

Måndag - Fredag
08:00 - 17:00

Telefontider

Måndag - Fredag
07:30 - 16:00
Återuppringning

Relaterade kategorier

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Vårdcentral (BT), Hypertonimottagning, primärvård, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Arbetsterapi, Kuratorsverksamhet, Dietistverksamhet, Psykologverksamhet, vuxna, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Inkontinensmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Omdömen från patienter

2.3
/5
5 omdömen
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information
1
Vendella W.
28 jan, 2025
Fruktansvärt bemötande av läkare. Skällde ut mig då läkaren påstod att jag var sen, trots jag suttit och väntat incheckad i nästan en timme efter min bokade tid. Läkaren fortsatte tjafsa med mig och fördrev tid, tillslut gick vi igenom besöket men läkaren var väldigt ointresserad. Förvärrade allting och gjorde en verkligen ledsen och upprörd med det där bemötandet. Man kände sig bara jobbig & besvärlig, byter vårdcentral omgående.
1
R. L.
2 maj, 2024
Så här går det till: Man ringer upp klockan 7.30 för att någon ska ringa upp och man ska kunna tala om vad som är fel och få en tid. Den automatiska telefonsvararen ägnar fem minuter till att ge en massa oväsentlig information innan man får besked om att någon ska ringa upp 8.45 Klockan 9.00 ringer någon upp, man förklarar sitt ärende och får besked om att "labbet" ska ringa upp kl. 13.45. Klockan 18.00 på kvällen inser man att ingen kommer att ringa upp utan man får göra om proceduren nästa dag. Att försöka ringa upp och påpeka att man glömts bort går inte heller. Så dåligt!

Hitta till mottagningen

Klicka på kartan för att få vägbeskrivning.
Loading map