Storgatan 26, Klippan

Allmäntandvården Klippan

Inga lediga tider den närmaste månaden

Allmäntandvården Klippan - din tandläkare i Klippan!

Välkommen till Allmäntandvården Klippan på Storgatan 26. Här får du som patient högkvalitativ tandvård som utförs av erfaren personal, och som baseras på senaste vetenskapliga studier. Här jobbar tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor, som alla arbetar med att lägga fokus och tid på att att utbilda och ge dig självinsikt om din tandhälsa. De lägger stor vikt på förebyggande tandvård, så att det ska bli kostnadseffektivt för dig i längden. På Allmäntandvården Klippan får personalen kontinuerlig utbildning, exempelvis går tandläkare Batoul Shebel regelbundet på nya kurser för att kunna erbjuda den bästa och senaste tandvården.

Hög kvalitet och tillgänglighet

Hos Allmändvården Klippan får du hög service och kan räkna med god tillgänglighet. För dig som endast kan komma kvällar och lördagar, så erbjuder kliniken extra öppettider för dig efter överenskommelse. Då kliniken satsar stort på god kvalitet kan de även erbjuda exempelvis 1 års garanti på fyllningar.

Om du är tandvårdsrädd behöver du bara säga till när du bokar en tid, så erbjuder Allmäntandvården Klippan dig en längre undersökningstid, för att du ska få en trygg upplevelse.

Utbudet hos Allmäntandvården Klippan

Allmäntandvården Klippan erbjuder allt inom allmäntandvård, men har ett relativt brett utbud vilket inkluderar bland annat:

• tandläkarundersökning

• tandblekning

• kronor och broar

• rotfyllning.

Akut tandvård i Klippan - tid inom 24 timmar

Hos Allmäntandvården Klippan kan du få en akuttid hos en tandläkare inom 24 timmar, om du till exempel får akut tandvärk, slår sönder en tand eller får andra akuta besvär med tänderna.

Varmt välkommen till Allmäntandvården Klippan!

Informationen uppdaterades 15:07 - 5 feb, 2024

Batoul Shebel

Lejla Dedovic

22 apr, 2024

Mycket nöjd med tandläkaren med personal. De har gjort ett fint arbete med mina tänder. Jag kan varmt rekommendera dem.

7 mar, 2024

Äntligen hittat rätt tandläkare, är jätteglad och tacksam.

6 mar, 2024

Fantastiskt att kunna tugga igen utan smärta. Mycket skicklig behandling med allt.

4 mar, 2024

Jag känner mig väl omhändertagen här.

1 mar, 2024

Väldigt omtänksamma och duktiga.

0435 33 ### Visa nummer