Tibble torg 1, Kungsängen

Bettskena

Rotfyllning

Kronor och broar

Tandprotes

Välkommen till Priodent Tibblekliniken i Kungsängen!

Mitt på Tibble Torg 1 i Kungsängen hittar du Priodent Tibblekliniken! Kliniken har funnits sedan 2002 och hette förut Tibblekliniken. Den har länge varit en omtyckt klinik och hjälpt människor i flera generationer med deras munhälsa. Med hög kundnöjdhet, stor erfarenhet av att hjälpa tandvårdsrädda patienter, och möjlighet till alla typer av specialisttandvård, kan du som patient känna dig trygg att välja Priodent Tibblekliniken som tandläkare. Kliniken satsar på marknadsledande utrustning och modern teknik, för att du som patient ska få tandvård av högsta kvalitet.

Utbudet hos Priodent Tibblekliniken

Priodent Tibblekliniken utför alla behandlingar inom allmäntandvård, specialisttandvård, implantatkirurgi samt estetisk tandvård och patienten kan känna sig trygg i deras kompetens. Du kan komma till Priodent Tibblekliniken för exempelvis:

• Tandläkarundersökning

• Tandstensborttagning

• Skalfasader

• Tandreglering.

Osynlig tandställning hos Priodent Tibblekliniken

Priodent Tibblekliniken arbetar med ledande ortodontister i Sverige vilket gör att de erbjuder dig osynlig tandställning utförd av specialister. Boka tid för konsultation på Priodent Tibblekliniken för att se ifall osynlig tandställning är rätt behandling för dig.

Experter inom implantatkirurgi

På Priodent Tibblekliniken är de experter på tandimplantat och har lång erfarenhet. Tandläkarna utlovar god kvalité och garanti på utfört arbete för att du som patient ska känna dig trygg med att resultatet är långvarigt. Saknar du en eller flera tänder? Boka tid för konsultation på Priodent för att se ifall tandimplantat är rätt behandling för dig.

Priodent Tibblekliniken - remissinstans för alla typer av tandvård

Du kan komma till Priodent Tibblekliniken oavsett vilket besvär du har med tänderna. Här finns mycket specialistkunskap samlat, och du som patient kan även remitteras hit från en annan klinik för att få rätt hjälp.

Så hittar du till Priodent Tibblekliniken

Priodent Tibblekliniken ligger på Tibble torg 1, i samma hus som Tibble vårdcentral. Det finns kostnadsfri parkering mitt emot kliniken. Om du åker i kollektivtrafiken kan du ta buss 559 från Kungsängens centrum till Tibble torg, vilket tar cirka 10 minuter.

Välkommen till Priodent Tibblekliniken, din tandläkare i Kungsängen!

Informationen uppdaterades 09:51 - 17 apr, 2024

23 jan, 2024

Proffsigt personal,Rekommenderar varmt

26 jan, 2024 Priodent Tibblekliniken svarade:

Tack Anders för fem stjärnor! Önskar dig en fortsatt fin dag :) Hälsningar Sofia på Priodent Tibblekliniken

30 aug, 2021

De är väldigt professionella och gör det som måste göras ordentligt. Lyssnar till mina önskemål och lever upp till att möta mina önskemål. Duktig personal.

4 jun, 2021

Underbaraste tandläkare och sköterskor, har tandläkare skräck, men kände mig trygg med dom ❤️