Närhälsan Kallebäck vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Kallebäck vårdcentral

, Göteborg

Långfilsgatan 11, 412 77, Göteborg, 41277 Göteborg

Välkommen till oss! Vi har tider som du kan boka själv. Klicka på ”Boka tid” under rubriken 1177 och välj någon av följande insatser: · Rådgivning av distriktssköterska i ett videobesök. · Rådgivning av barnsjuksköterska kring sjukt barn i ett videobesök. Barnet måste var med under videobesöket och du gör bokningen som ombud för ditt barn. Mer info om ombud finns på 1177. · Besök hos distriktssköterska på vårdcentralen för såromläggning, borttagning av suturer och hjälp med fysiska besvär. · Provtagning som är ordinerad. - Vaccination TBE Vi hjälper dig gärna med tidsbokning, råd och behandling samt övriga frågor via vår chatt. Välkommen att chatta med oss!

På Närhälsan Kallebäck vårdcentral erbjuder vi dig både digitala och fysiska vårdmöten. Efter en medicinsk bedömning och i dialog med dig, anpassar vi valet till din situation. Vården ges digitalt när det går och på vårdcentralen när det behövs. Logga in med ditt bank-ID för kontakt och för att se våra olika e-tjänster. Du är alltid välkommen att ringa oss eller besöka oss på vårdcentralen om du önskar. När ett digitalt vårdmöte bokas får du ett SMS med en länk. Genom att klicka på länken och följa instruktionerna blir du uppkopplad på ditt möte. Det går också att koppla upp sig via appen Vård och hälsa - den kan du hämta och ladda ner där appar finns.

Informationen uppdaterades 09:16 - 9 apr, 2024

Psykologverksamhet, vuxna, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Diabetesmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård