När vårdcentralen är stängd kan du få hjälp med enklare akuta ärenden via Krys app, alla dagar, dygnet runt. Besök vår nationella tjänst: https://app.kry.se/login?redirect=%2Fhome%3Fadjust_redirect_market%3Dse%26adjust_referrer%3Dadjust_reftag%253DcKGsMsCYO5l1m%26gclid%3DCjwKCAjwi_exBhA8EiwA_kU1Msk-v7D-g4qQDk31rvjPHIGht86Tas5OBkKDHL1glMgVCFAJ52eYQxoCrZMQAvD_BwE
När vårdcentralen är stängd kan du få hjälp med enklare akuta ärenden via Krys app, alla dagar, dygnet runt. Besök vår nationella tjänst: https://app.kry.se/login?redirect=%2Fhome%3Fadjust_redirect_market%3Dse%26adjust_referrer%3Dadjust_reftag%253DcKGsMsCYO5l1m%26gclid%3DCjwKCAjwi_exBhA8EiwA_kU1Msk-v7D-g4qQDk31rvjPHIGht86Tas5OBkKDHL1glMgVCFAJ52eYQxoCrZMQAvD_BwE
Kry Vårdcentral i Hörby får beröm för sin vänliga och lyhörda personal, och erbjuder snabb och effektiv service. Många patienter tyckte att det var lätt att få tid och att bemötandet var bra. Samtidigt har vissa patienter upplevt negativt bemötande vid telefonkontakt, stressad vårdpersonal, felhantering av prover, och att vårdcentralen ofta är stängd för lunch.
Många tycker
Vänlig och lyhörd personal
Negativt bemötande vid telefonkontakt
Några tycker
Snabb och effektiv service
Lätt att få tid
Bra bemötande
Stressade läkare och sköterskor
Felhantering av prover
Ofta stängt för lunch
Särskilt lämplig för
akut vård, barn, snabb hjälp
*Sammanfattat från Google (12) & Facebook (1).
Omdömen från patienter
3
/5
2 omdömen
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information
1
•
Marie L.
7 jun, 2024
Behövde be om ursäkt för hade irriterande ton då jag inte log och ställde många frågor. Blev nervärderad för jag inte hade lika dåligt som läkaren själv. Blev ej lyssnad på vad jag frågade om och vad jag hade för problem och behövde avbryta dem för att klargöra att operation var inget jag var intresserad av ändån. Det enda de var beredda att göra från början var att läsa upp ett utskrivet papper från 1177. Så jävla dåligt. Juste de svor också. Gick hem o grät.