Söder Dental

Kapellgränd 9, Stockholm

Söder Dental

Akut tandvård

Konsultation inför tandimplantat

Gratis konsultation. Pris för behandling: 1 implantat med krona - 7597 kr. 2 implantat med kronor - 10408 kr.

Konsultation inför estetisk tandvård

Gratis konsultation. Du får ett kostnadsförslag för behandling efter din konsultation.

Varmt välkommen till Söder Dental i Stockholm!

Söder Dental är en tandläkarklinik belägen centralt på Södermalm i Stockholm. Mottagningen drivs av leg. tandläkare Farman Homayounpour, som har över 27 års erfarenhet. Söder Dental erbjuder förstklassig tandvård till ett förmånligt pris, och du som patient är alltid i fokus. Målet är att alla patienter ska lämna kliniken med ett leende!

Tandläkare på Södermalm med bred kompetens

Hos Söder Dental kan du träffa tandläkare, en tandhygienist och en tandsköterska som kan hjälpa till med det mesta inom tandvård – allt från tandläkarundersökning till behandling och kirurgiska ingrepp. Bland annat kan Söder Dental hjälpa dig med

• tandrengöring
  • tandblekning
  • tandreglering med Invisalign – osynlig tandställning
  • skalfasader
  • tandimplantat
  • tandproteser
  • operation av visdomständer.

Hitta till Söder Dental

Mottagningen hittar du på Kapellgränd 9, alldeles vid Medborgarplatsen på Södermalm i Stockholm. Från Medborgarplatsens tunnelbanestation kan du promenera till kliniken på 4 minuter!

Varmt välkommen att boka tid på Söder Dental i Stockholm!

Informationen uppdaterades 13:35 - 1 sep, 2023

Farman Homayounpour

Azra Umerovska

Helena Aarenstrup

Theodor Georgescu

Biljana

28 feb, 2024

Bra, trevligt och professionellt bemötande. Gav ett kostnadsförslag på tandimplantat och gick igenom detta noga med mig. Kostnaden var en bråkdel jämfört med vad min tidigare tandläkare ville ha. Rekommenderas verkligen. Bara positivt.

15 dec, 2023

Mycket behaglig plats och sympatisk och trevlig personal. Kunde boka tid dagen innan.jag träffade tandläkare (Farman) Mycket bra bemötande och proffsig behandling . Väldigt nöjd med resultatet. därför rekommenderar Farman väldigt väldigt starkt. Helt magiskt bemötande av Tandsköterskan Azra umerovska,hon är super duktig och professionellt på sitt jobb jag fick väldigt bra intryck och fin bemötande av henne super duktig.