Doktor.se Katarina Bangata Vårdcentral, Södermalm - Vården
Doktor.se Katarina Bangata Vårdcentral, Södermalm
Vårdcentral
Södermalm
1.0 (1)
Hur upplevs mottagningen?
Fantastisk personal
Kompetenta läkare
Trevligt bemötande
Dåligt bemötande från vissa
Om Doktor.se Katarina Bangata Vårdcentral, Södermalm
Vi kan hjälpa dig med vård för både kroniska sjukdomar och tillfälliga besvär. Vi utreder och ger en kvalificerad bedömning för att hjälpa dig och ditt barn på bästa sätt. Välkommen till Katarina Bangata vårdcentral på Södermalm!
Vi kan hjälpa dig snabbare och enklare med tidsbokning och rådgivning i Doktor.se. appen, via Kontakta Min Vårdcentral. Du kan öppna ett ärende dygnet runt och vi besvarar under vårdcentralens öppettider.
När vårdcentralen har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning, ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.
Driver du denna mottagning?
Nationella Patientenkäten
Resultat från nationell patientundersökning
80.7av 100
Helhetsbetyg 2024
±12.1 konfidensintervall
41 svar (31% svarsfrekvens)
79.5 nationellt medel (41% svarsfrekvens)
Dimensioner
Helhetsintryck76.3±13.7Medel 80.1
Emotionellt stöd75.9±15.8Medel 76.6
Delaktighet och involvering80.0±12.6Medel 79.8
Respekt och bemötande88.9±9.6Medel 85.5
Kontinuitet och koordinering76.7±12.9Medel 72.6
Information och kunskap76.9±12.9Medel 76.5
Tillgänglighet83.2±11.4Medel 82.6
Markering visar nationellt medelvärde.
Helhetsintryck
Baserat på 16 textrecensioner*
Doktor.se Katarina Bangata Vårdcentral har fått blandade omdömen. Många uppskattar den fantastiska personalen och kompetenta läkare, samt snabbt omhändertagande vid behov. Dock finns det kritik om dåligt bemötande från vissa läkare och ett något ointresserat förhållningssätt till patienters problem. Även dyra och onödiga mediciner har lyfts fram av några. Sammantaget verkar vårdcentralen erbjuda positiv vårdupplevelse för många, men vissa patienter har upplevt betydande besvikelser.
Doktor.se Katarina Bangata Vårdcentral har fått blandade omdömen. Många uppskattar den fantastiska personalen och kompetenta läkare, samt snabbt omhändertagande vid behov. Dock finns det kritik om dåligt bemötande från vissa läkare och ett något ointresserat förhållningssätt till patienters problem. Även dyra och onödiga mediciner har lyfts fram av några. Sammantaget verkar vårdcentralen erbjuda positiv vårdupplevelse för många, men vissa patienter har upplevt betydande besvikelser.