Söder Tandvård

Söder Tandvård

Gasverksgatan 13, Helsingborg

Akut tandvård

Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Söder Tandvård - din tandläkare i Helsingborg!

Mitt i centrala Helsingborg, på Gasverksgatan 13 hittar du Söder Tandvård. Här arbetar erfarna tandläkare som ger tandvård av hög kvalitet till rimliga priser.

Vi ser alltid till att ge ett personligt bemötande när du besöker kliniken, så att du kan känna dig trygg. Både barn och vuxna är välkomna till oss!

Du kan känna dig trygg hos Söder Tandvård

Vi har stor förståelse för att det kan vara läskigt att gå till tandläkaren, och är vana att möta patienter som upplever tandläkarskräck. Därför är tandvården hos oss framtagen för att du som patient ska känna att du är en trygg miljö, så att du kan lämna tankarna utanför.

Det här kan du få hjälp med hos Söder Tandvård

Du kan få hjälp med det mesta av tandläkarna på Söder Tandvård i Helsingborg, som till exempel

• tandläkarundersökning
  • tandstensborttagning
  • akut tandvård
  • estetisk tandvård (Hollywood Smile)
  • tandlagning
  • rotfyllning
  • tandimplantat
  • kronor och broar
  • bettskena
  • avtagbara proteser.

Vi är även stolta över att kunna erbjuda kvalificerade behandlingar, såsom tandimplantat, protetik och rotfyllning, för att främja din tandhälsa.

Just nu kan du boka en tandläkarundersökning inklusive röntgenbilder, tandstensborttagning och polering med Airflow för endast 595kr! (Ord. pris 1850 kronor)

Modern utrustning och de senaste metoderna

Kliniken slog upp dörrarna år 2022, och är utrustad med den senaste tekniken och metoderna, såsom digital röntgen, scanning och avtryck. Du kan känna dig trygg med att du får komplett tandvård som gör verklig skillnad när du besöker oss på Söder Tandvård.

Hitta till Söder Tandvård

Du hittar oss på Gasverksgatan 13, i hjärtat av Helsingborg. Du kan enkelt ta dig till oss med buss eller en kort promenad från Helsingborg centralstation. Närmsta busshållplats är Helsingborg Tingshuset.

Välkommen att boka en tid hos oss på Söder Tandvård i Helsingborg!

Informationen uppdaterades 15:32 - 15 sep, 2023

21 maj, 2023

Jag är nöjd med behandlingen

20 maj, 2023

Tack för ett mycket trevligt bemötande av all personal och jag är mycket nöjd med de behandlingar som jag fick av er

20 maj, 2023

Bästa kliniken i stan. Tack för proffsigt bemötande och behandling.

11 maj, 2023

Rekommenderar! Trevlig tandläkaren! Hon är jätte duktig

29 mar, 2023

Jag är nöjd. Bra bemötande!!