Sankt Göransgatan 126, Stockholm

CMedical Gynekologi

Välkommen till CMedical Gynekologi i Stockholm!

CMedical öppnade sin mottagning hösten 2022 i fräscha och nyrenoverade lokaler på Kungsholmen i Stockholm. Här välkomnas patienter för frågeställningar inom allmängynekologi och gynekologisk kirurgi. På CMedical Gynekologi erbjuds du förstklassig vård av skickliga specialister inom gynekologi – utan långa väntetider!

Vården är regionsfinansierad såväl som privatfinansierad. Du behöver ingen remiss för att boka tid på CMedical Gynekologi.

Vad kan CMedical Gynekologi hjälpa dig med?

Hos CMedical Gynekologi får du hjälp av skickliga gynekologer som kan hjälpa dig gynekologiska undersökningar, ultraljud och behandling av bland annat

• hormonella besvär

• framfall

• endometrios

• PCOS

• inkontinens.

CMedical har en kirurgisk verksamhet och erbjuder också gynekologisk dagkirurgi.

Fertilitetsutredning hos CMedical

CMedical har även en fertilitetsmottagning med ett av landets mest moderna IVF-laboratorium. Hit välkomnas både par och ensamstående! Fertilitetsmottagningen hittar du i samma lokaler som gynekologmottagningen – på Sankt Göransgatan 126 i Stockholm.

Varmt välkommen till CMedical Gynekologi i Stockholm!

Informationen uppdaterades 15:33 - 20 mar, 2024

28 nov, 2023

Väldigt brysk och otrevlig första kontakt i telefon när jag skulle boka tid, gjorde att jag inte ville gå dit ens

25 okt, 2023

Väldigt trevlig personal och trevlig miljö!

17 okt, 2023

Fick bästa bemötandet av Anna. Kände mig väldigt trygg och omhändertagen. Jag var väldigt rädd innan, men hon lugnade mig och har följt mig hela vägen. Tack!!!!!

19 okt, 2023 CMedical Gynekologi svarade:

Tack Maria, härligt att höra att du känner dig trygg hos oss. Precis så vi önskar våra patienter känner när de varit hos oss. Hälsningar Anna, C-Medical

9 okt, 2023

Jättefina lokaler och fin känsla när man kommer in på kliniken, men håller tyvärr med Maja H. Min läkare drog för snabba slutsatser om min fertilitet och betedde sig otrevligt när jag frågade om den diagnos hon just ställt. Väldigt traumatiskt och synd då jag tror att kompetensen på kliniken i övrigt är väldigt hög.

16 okt, 2023 CMedical Gynekologi svarade:

Tack för ditt omdöme Elisabeth. Beklagar din upplevelse, du är välkommen att höra av dig till oss om du önskar ytterligare information. Hälsningar C-Medical Gynekologi

13 sep, 2023

Läkaren jag hade måste nog jobba på sitt bemötande. Kände mig inte alls välkommen, avslappnad eller bekväm i sättet personen hanterade saker och ting under besöket. Särskilt på gynekolog-kliniker behöver man som patient känna sig trygg och bekväm eftersom det redan är en extra ’utsatt’ situation för patienten. Det är a och o. Har full förståelse för att det kan vara stressigt, men såhär får det inte gå till. Den här upplevelsen gör tyvärr att jag inte kommer komma tillbaka.