Oden Dental

Tandläkarundersökning

Akut tandvård

Tandblekning

Tandhygienistbehandling

Välkommen till Oden Dental - din tandläkare på Odenplan!

På Karlbergsvägen 14 hittar du Oden Dental (tidigare Tandläkargruppen Odenplan). Här arbetar skickliga tandläkare som har erfarenhet av det mesta inom tandvård - allt från allmäntandvård till estetiska behandlingar och implantatkirurgi.

Hos Oden Dental är hela familjen välkommen, och personalen har hög kunskap inom både vuxentandvård och barntandvård. Du är dessutom välkommen att lista ditt barn på kliniken i samband med besöket!

Kliniken är ansluten till Försäkringskassan, vilket betyder att eventuellt tandvårdsbidrag (ATB) dras av från kostanden.

Få akut tandvård på Odenplan i Stockholm

Hos Oden Dental är du välkommen att boka en tid för akuta besvär med dina tänder. Det kan handla till exempel handla om att du skadat eller slagit ut en tand, har tandvärk eller inflammerat tandkött.

Det här kan du få hjälp med

• Tandläkarundersökning
  • Akut tandvård
  • Tandimplantat
  • Tandblekning
  • Tandreglering med Invisalign
  • Tandersättning med exempelvis kronor, broar eller skalfasader
  • Estetisk injektionsbehandling.

Oden Dental har också ett nära samarbete specialisttandläkare om det skulle behövas.

Tandvårdsrädd? Få trygg behandling hos Oden Dental

Personalen på Oden Dental är vana vid att möta patienter med tandläkarskräck, och ser därför alltid till att du ska känna dig trygg och omhändertagen under ditt besök.

Hitta till kliniken

Du hittar Oden Dental centralt i Vasastan i Stockholm, precis vid Odenplan. Det är enkelt att ta sig till kliniken - du kan både ta buss, pendeltåg eller tunnelbana. Närmsta station är Odenplan.

Välkommen att boka en tid för dig eller ditt barn hos Oden Dental på Odenplan i Stockholm!

Informationen uppdaterades 16:47 - 17 okt, 2023

Josef Noori

4 mar, 2024

Josef är den bästa tandläkare jag någonsin haft. Så proffesionell, kunnig och otroligt empatisk.

23 maj, 2023

Mycket bra omhändertagande

12 maj, 2023

Josef är alltid jättenoga och ordentlig. Pedagogisk med. Jag känner mig alltid trygg under besöket.

3 maj, 2023

Flertalet besök efter problem med visdomständer. Oerhört proffsig, lugn och förstående!

Öppet lördag-söndag enligt tidsbokning.

08- 31 5# ## Visa nummer