Gustafkliniken Vårdcentral, Lidingö

Gustafkliniken Vårdcentral

, Lidingö

Lejonstigen 2,3tr,LIDINGÖ, 18132 Lidingö

Vi är en privat klinik som bygger på genuint engagemang och gedigen kompetens. Det ger oss friheten att skapa de bästa förutsättningarna för att vår personal ska kunna göra sitt yttersta för våra patienter. Vårt fundament är omtanke. För oss betyder det att snabbt och enkelt få tillgång till vård när du behöver den och på det sättet som passar dig. Det handlar om att bli bemött av människor du lär känna och som finnas där för dig och för familjen, genom livets alla skeden. Men det betyder också att få komma till en plats där stor omsorg har lagts vid att skapa en vacker och välkomnande miljö, där du både får inspiration och kan känna dig trygg.

När vårdcentralen har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning, ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.

Informationen uppdaterades 14:10 - 19 apr, 2024

Svettbehandling
Svettbehandling
Besök hos hudläkare

19 apr, 2024

Otroligt dåligt och nonchalant bemötande. Så sorgligt att det går gå till så här. Fick träffa en mycket ung läkare som inte vågade titta mig i ögonen och dom inte tog mina depressiva symtom på allvar, fick en obehagskänsla i magen och kommer aldrig gå dit igen. Roligt också att dom tror att bara vi målar allt i grönt och leker spa så löser det sig. Så patetiskt.

1 feb, 2024

Aldrig blivit så nonchalant bemött, så känslokallt. Kom i ett så utsatt läge och rekommendationen var att duscha kallt, ingen initierad behandling, noll engagemang. Blev inkallad 25 minuter för sent, och läkaren hade inte läst någonting i min journal. Även dåligt bemötande i telefon och omöjligt att få en telefontid. Så besviken att det går gå till så här, som patient är man i en så otroligt utsatt ställlning. Aldrig blivit bemött så respektlöst och kommer såklart byta vårdcentral.

28 jan, 2024

Personalen är trevlig, man får tider snabbt, känner att dem lyssnar, älskar miljön och lugnet. Är absolut inte så ansra vårdcentraler. En vårdcentral i toppskikt! Rekommenderar!

25 jan, 2024

Otrolig service, glada omtänksam personal. Känner mig välkommen! Gick snabbt att få hjälp! Vård i toppklass!!!! Rekommenderas!

23 jan, 2024

Min dotter talar fortfarande om den läkare hon fick möta på gustafskliniken! Så varm, inkännande och fick henne att skratta trots att hon var lite rädd. Riktigt bra från start till slut! Väldigt vänligt bemötande de från alla håll. Tusen tack!

Måndag - Tisdag:07:30 - 17:00
Torsdag - Fredag:07:30 - 17:00

Distriktssköterskeverksamhet, Vaccinationsverksamhet, Medicinsk fotvård, Tobaksavvänjning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Hypertonimottagning, primärvård, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Kuratorsverksamhet, Psykologverksamhet, vuxna, Allmänmedicin