GynKliniken i Uppsala län, Norby Uppsala

GynKliniken i Uppsala län

, Uppsala

Norbyvägen 31, Uppsala, 75239 Norby Uppsala

På Gynkliniken i Uppsala län hjälper vi dig med gynekologiska undersökningar, utredningar, rådgivning och behandling. Vi utreder och behandlar de flesta gynekologiska besvär. Det kan vara tex blödningsrubbningar, smärta, problem i tidig graviditet, misstanke om infektion, cellförändringar, framfall, inkontinensbesvär eller kontroll efter gynekologisk sjukdom. Du kan även komma hit om du vill göra en allmän kontroll. Vi är behjälpliga att utreda kvinnan när det är svårt att bli gravid. Vi erbjuder även provtagning för klamydia och andra sexuellt överförbara sjukdomar Hos oss kan du få information och råd om vilket preventivmedel som passar dig bäst. Du kan få hjälp med insättning och uttag av spiral eller P-stav eller förnyelse av ett recept om du redan valt det preventivmedel som du trivs med. Man kan komma till oss utan remiss och vi tar emot remisser från primärvården och andra specialister. Vi tar emot patienter med besvär av akut karaktär.
Vi arbetar på uppdrag av Region Uppsala vilket innebär de patientavgifter med högkostnadsskydd som övrigt i Region Uppsala. Frikort gäller även hos oss. Vid uteblivet besök eller avbokning senare än 24 timmar får du betala en avgift på 400 kr oavsett ålder även om besöket skulle ha varit kostnadsfritt för dig.

Informationen uppdaterades 04:02 - 2 apr, 2024

Fertilitet plus
Fertilitetsutredning
Östermalm, Stockholm

29 feb, 2024

Bemötandet jag fick av barnmorskan var det värsta jag varit med om. Fruktansvärd upplevelse

1 sep, 2023

Den bästa gynekolog jag någonsin träffat och jag är 46 år. Varm trevlig och avslappnad läkare. Otroligt professionell på alla sett och vis. Så tacksam att jag hittat henne. Rekommenderar varmt.

1 jun, 2023

Mycket bra bemötande av all personal . Rent och frächt. Fick hjälp snabbt fick tid väldigt snabbt gynekologen som undersökte mig tog tid på att lysna på mina besvär.Rekomenderar verkligen.

Gynekologi