Södra Förstadsgatan 44, Malmö

Tandimplantat - för dig över 23 år

Pris efter konsultation

Varmt välkommen till Malmö Tandläkarcenter - din tandläkare i Malmö!

Precis vid Triangeln Köpcentrum i Malmö, på Södra Förstadsgatan 44, hittar du Malmö Tandläkarcenter. Här arbetar skickliga tandläkare, tandhygienister, tandspecialister och tandsköterskor som har lång erfarenhet av att förebygga och behandla besvär från tänderna. Kliniken har stora, luftiga lokaler och är utrustad med den modernaste utrustningen för att kunna ge tandvård av högsta kvalitet.

Hos oss kan du boka en tid dygnet runt via vår digitala tidsbokning, och vi erbjuder generösa öppettider - så att du kan hitta en tid som passar just din livssituation. Hos oss är du som patient i fokus!

Fördelarna med att välja Malmö Tandläkarcenter:

• Öppet 365 dagar om året
  • Möjlighet att omboka/avboka dygnet runt
  • Centralt läge i Malmö
  • Största privata tandvårdskliniken i Malmö
  • Möjlighet till digitala konsultationer

Tandvård hos Malmö Tandläkarcenter

Hos oss kan du få hjälp med allt från en vanlig undersökning till estetisk tandvård och mer avancerad tandvård. Vi erbjuder bland annat:

• Akut tandvård
  • Rotfyllning
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandstensborttagning
  • Estetisk tandvård
  • Osynlig tandställning (Invisalign).

Vi erbjuder också akut tandvård i Malmö för dig som till exempel får tandvärk, tandinfektion eller akuta problem med en visdomstand.

Hjälp för dig med tandläkarskräck

Vår personal är vana att möta patienter som har tandvårdsrädsla, och kan erbjuda flexibla lösningar för dig som känner oro. Våra tandläkare, hygienister och sköterskor har lång erfarenhet av tandvårdsrädda patienter och behandlar varje dag patienter som har någon form av tandvårdsrädsla. All vår personal arbetar i lugn tempo och tar sin tid under behandlingarna för att resultatet ska bli så bra som möjligt för dig som patient.

Hitta till Malmö Tandläkarcenter

Nu finns kliniken på Södra Förstadsgatan 44 i Malmö, vid Triangeln Köpcentrum. Det är enkelt att ta sig till oss, och närmaste hållplats är Triangeln.

Välkommen att boka en tid hos Malmö Tandläkarcenter, redan idag!

Informationen uppdaterades 15:28 - 9 apr, 2024

Lördag - Söndag:08:30 - 16:00