Doktor.se Sagoskogens vårdcentral, Skärholmen

Doktor.se Sagoskogens vårdcentral

Vårbergsvägen 63,SKÄRHOLMEN, 12743 Skärholmen

Provtagning - Drop-in: Mån-Fre, kl 07:00-12:00.

När vårdcentralen är stängd kan du få hjälp via vår app Doktor.se. Du kan även kontakta 1177 för bedömning av dina besvär/problem och ev. vidare hänvisning till vårdnivå.

Vid akuta besvär/problem kan du söka dig till närakuten Huddinge som ligger på Karolinska Universitetssjukhusets område i Huddinge.

Informationen uppdaterades 09:15 - 17 apr, 2024

Läkarbesök
Besök hos hudläkare
Bedömning av hudförändringar

17 jan, 2023

Jag har mött många läkare i mitt liv. Jag behöver ett flertal händer om jag skall räkna alla jag mött genom åren. Och på bara 1 hand kan jag räkna alla guldklimpar. En finns här. Tidigare har jag ofta känt mig som ett litet spöke i hörnet som ingen vill ha i rummet, men inte med läkaren hos Er. Tack för att Ni finns och att det finns guldklimpar kvar som faktiskt bryr sig om sina patienter. Som ser en helhet där andra bara sett problem. Som ger en känsla av hopp....! Som vill det bästa, sällsynt fint bemötande...! Tack för att jag fick lista mig och tack för att Ni finns! Guldstjärnor!

Kuratorsverksamhet, Psykologverksamhet, vuxna, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Tobaksavvänjning, primärvård, Medicinsk fotvård, Vaccinationsverksamhet