Kry Vårdcentral Triangeln, Malmö

2.75 av 5
(1 patientomdömen)
karta knapp bakgrund

Södra Förstadsgatan 54, Malmö, 21143 Malmö

Kry är en tillgänglig och modern vårdcentral i framkant. Stort vårdutbud - fokus på fysisk och psykisk hälsa Arbetsterapi Astma, allergi, KOL Diabetes Fysioterapi/sjukgymnastik Hjärtsvikt Inkontinens KBT iKBT Levnadsvanor Minnesutredning Provtagning Vaccination Hos oss arbetar vårdpersonal med fokus på omtanke och kvalitet. Besök oss och träffa bland annat: - Läkare - Specialist i allmänmedicin - Diabetessjuksköterska - Astma/KOL-sjuksköterska - Fysioterapeut - Arbetsterapeut - Dietist - Psykolog - Rehabkoordinator -Distriktssköterskor Specialistmottagningar Hos oss har vi bland annat följande specialistmottagningar: - Drop-in för lättakuta besvär. Du reserverar en tid genom vår app - BVC (barnavårdscentral). -Gynekologi -Barnmorskemottagning Om du behöver fysisk vård utanför våra öppettider hänvisar vi dig till Kvälls- och helgmottagningen, Södervärn. Du är även välkommen dygnet runt i Kry-appen. Varm välkommen in till oss på Kry!

Informationen uppdaterades 16:19 - 16 nov, 2023

Vill du veta hur din kropp mår? Boka en hälsokontroll hos Svensk Provtagning!

Svensk Provtagning erbjuder

• ett stort utbud av hälsokontroller i olika omfattning
  • provsvar inom 5-7 dagar
  • över 155 provtagningsenheter från Kiruna i norr till Malmö i söder.
Boka hälsokontroll hos Svensk provtagning

Capio Go - Trygg vård genom hela livet

Få hjälp direkt via vår app!

• Vård inom 15 min

2 av 5
2.75 av 5

Spontant omdöme
4 jan, 2024

Oprofessionell och otydlig läkare som uppträdde hotfullt och tillät sin läkarstudent rådgiva sin patienten.

Måndag - Fredag:08:00 - 17:00

Måndag - Fredag:08:00 - 17:00