Kry Vårdcentral Triangeln, Malmö

Kry Vårdcentral Triangeln

Södra Förstadsgatan 54, Malmö, 21143 Malmö

Kry är en tillgänglig och modern vårdcentral i framkant. Stort vårdutbud - fokus på fysisk och psykisk hälsa Arbetsterapi Astma, allergi, KOL Diabetes Fysioterapi/sjukgymnastik Hjärtsvikt Inkontinens KBT iKBT Levnadsvanor Minnesutredning Provtagning Vaccination Hos oss arbetar vårdpersonal med fokus på omtanke och kvalitet. Besök oss och träffa bland annat: - Läkare - Specialist i allmänmedicin - Diabetessjuksköterska - Astma/KOL-sjuksköterska - Fysioterapeut - Arbetsterapeut - Dietist - Psykolog - Rehabkoordinator -Distriktssköterskor Specialistmottagningar Hos oss har vi bland annat följande specialistmottagningar: - Lättakuten, boka tid via vår app eller telefon - BVC (barnavårdscentral). - Gynekologi - Barnmorskemottagning Om du behöver fysisk vård utanför våra öppettider hänvisar vi dig till Kvälls- och helgmottagningen, Södervärn. Du är även välkommen dygnet runt i Kry-appen. Varm välkommen in till oss på Kry!

Informationen uppdaterades 14:18 - 21 mar, 2024

2 apr, 2024

Kry är ett skämt om du behöver mer eller annan vård än vad som kan tillgodoses över chatt eller videolänk. Jag behövde fysioterapi — inga problem enligt sköterskan i chatten (ca 45 min väntetid), finns gott om lediga tider. Problemet är att alla dessa lediga tider är videomöten — lite opraktiskt när det kommer till fysioterapi. Efter tjat så får jag ett fysiskt möte; två månaders väntetid. På dagen ställer Kry in besöket, en timme innan. Får en ny tid, ska vänta ytterligare två månader. Idag fick jag ett meddelande från Kry att min tid blivit inställd utan förklaring. Oseriös verksamhet.

4 jan, 2024

Oprofessionell och otydlig läkare som uppträdde hotfullt och tillät sin läkarstudent rådgiva sin patienten.

Allmänmedicin, Vårdcentral (BT), Vaccination mot covid-19