Residensgatan 1, Umeå

Massage

Akupunktur

Varmt välkommen till Naprapatlandslaget Umeå!

Naprapatlandslaget är världens största Naprapatkedja. I Umeå hittar du vår klinik på Residensgatan 1a. Här träffar du kunniga naprapater som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Historien bakom Naprapatlandslaget Umeå

När Naprapatlandslagets grundare träffades på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan redan 1998, hade vi alla en gemensam dröm om att hjälpa människor bli friskare genom naprapati. Vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen, och därför startade vi Naprapatlandslaget. Idag är vi ett unikt gäng duktiga naprapater som tillsammans jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Få hjälp med dina besvär

Naprapatlandslaget Umeå kan hjälpa dig med behandling för en rad olika besvär från muskler och leder, exempelvis:

• Ont i ryggen
  • Migrän
  • Ryggskott
  • Huvudvärk
  • Ischias

Behandlingen anpassas alltid efter just dina behov och vi arbetar med flera olika metoder, som till exempel manipulation, mobilisering, triggerpunktsbehandling, massage, stretching, och akupunktur.

Hitta till Naprapatlandslaget Umeå

Naprapatlandslagets lokaler ligger på Residensgatan 1a, i Residensparken i centrala Umeå. Parkeringsplatser finns i närheten.

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Umeå redan idag!

Informationen uppdaterades 11:14 - 23 mar, 2023

090-77 1#### Visa nummer