Västra Boulevarden 41, Kristianstad

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Tandreglering

Välkommen till Smile Kristianstad!

Trefyra Tandreglering är sedan januari 2022 en del av Smile Tandvård. Du hittar vår nya klinik på Västra Boulevarden 41, precis invid Tivoliparken. Här kan våra skickliga tandläkare och tandsköterskor hjälpa dig som önskar tandreglering med rådgivning och behandling. Vi ser alltid till att ge dig som patient ett vänligt bemötande och tar oss tiden att lyssna på dina behov, så att du kan känna dig trygg hos oss.

Vi på Smile Kristianstad erbjuder tandreglering för barn och vuxna

Vi vill erbjuda en god allmäntandvård utifrån dina behov, så att du ska kunna ha en så god tandhälsa som möjligt. Tandreglering står i fokus och görs med en passande tandställning som säkerställer ett perfekt resultat. All vår personal har lång erfarenhet av att reglera sneda tänder och felaktiga bett.

Hitta till oss på Smile Kristianstad

Vår tandläkarklinik ligger centralt beläget i Kristianstad, på Västra Boulevarden 41. Du tar dig enklast till oss med buss till hållplats Kristianstad Söderportsskolan, eller genom en kort promenad från Kristianstad centralstation. Det finns även parkeringsplatser utanför kliniken, om du väljer att ta bilen.

Tveka inte att kontakta oss på Smile Kristianstad, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 13:57 - 15 apr, 2024