Slussplatsen 1, Göteborg

Bedömning av akne

Varmt välkommen till GHM Göteborgs Hudläkarmottagning!

Mitt i centrala Göteborg hittar du GHM Göteborgs Hudläkarmottagning. Vi är en specialistmottagning som arbetar med att bedöma och behandla olika hudsjukdomar. Alla våra hudläkare på mottagningen har lång erfarenhet inom dermatologi och ser alltid till att ge dig som patient ett professionellt bemötande. Du behöver inte remiss för att boka en tid hos oss. Välkommen!

GHM Göteborgs Hudläkarmottagning är en del av Diagnostiskt Centrum Hud. Vi tar emot privatbetalande patienter vilket innebär att du kan träffa hudläkare utan remiss. Det innebär kortare väntetid, men du står för kostnaden själv, inklusive provtagningar och behandlingar. Du hittar vår prislista längre ner på sidan.

Observera att du måste betala på plats, det finns ingen möjlighet till betalning via faktura. Uteblivna besök eller avbokning senare än 24 timmar innan bokad tid debiteras fullt pris.

Det här kan våra hudläkare hjälpa dig med

Du kan vända dig till oss med både akuta och kroniska besvär, som till exempel:

• Psoriasis

• Hudutslag

• Svampinfektioner

• Vårtor

Hitta till GHM Göteborgs Hudläkarmottagning

Du hittar till vår mottagning på Slussplatsen 1 i Göteborg, mitt emot centralstationen. Du tar dig enklast till oss genom att gå en kort promenad från centralstationen, annars finns även parkering att tillgå på gatan utanför kliniken.

Priser hos GHM Göteborgs Hudläkarmottagning

Besök hos hudläkare

1200 kr

Utredning av hudförändringar

Vävnadsprov: 1000 kr

Blodprov: från 100 kr

Borttagning av hudförändringar

Operation av hudförändring: 3500 kr

Alla priser gäller en hudförändring. Om det är flera förändringar som ska tas bort får du ett kostnadsförslag utifrån antal och omfattning.

Välkommen att boka en tid hos oss på GHM Göteborgs Hudläkarmottagning, så hjälper vi dig med dina hudåkommor!

Informationen uppdaterades 15:12 - 19 mar, 2024

4 mar, 2023