Vasagatan 34, Västerås

Massage

Behandling av hälsporre

Behandling av ryggskott

Behandling av nackspärr

Varmt välkommen till Muskelcentrum Västerås!

I centrala Västerås, på Vasagatan 34, hittar du Muskelcentrum Västerås. Här arbetar legitimerade naprapater som kan hjälpa dig med både akuta och långvariga besvär kopplat till rörelseapparaten. Vårt mål är att hitta orsaken bakom dina besvär, så att vi kan ta fram en behandling som fungerar för just dig. Vi hjälper dig att bli av med din smärta för gott!

Om Muskelcentrum

Muskelcentrum är en av Sveriges största naprapatverksamheter och har kliniker i Uppsala, Gävle, Västerås och Sigtuna. Våra erfarna naprapater har specialiserad kunskap inom olika belastningsskador, som till exempel arbetsrelaterade besvär och idrottsskador. Vi har dessutom avtal med en rad olika elitlag och gör internationella uppdrag inom svenska landslag.

Det här kan vi på Muskelcentrum Västerås erbjuda

Vi hjälper dig med alla sorters besvär som kommer från muskler, skelett och leder. Vanliga besvär som vi behandlar är:

• Ryggskott
  • Nackspärr
  • Huvudvärk
  • Hälsporre
  • Ischias
  • Tennisarmbåge
  • Smärta i axlar och skuldror
  • Löparknä

Hitta till kliniken

Muskelcentrum Västerås ligger i trevliga lokaler på Vasagatan 34, precis invid Västerås stadsbibliotek. Om du åker kollektivt till oss är närmsta busshållplats Rudbecksgatan. Om du istället väljer att ta bilen finns det parkering att tillgå i anslutning till kliniken.

Välkommen att boka en tid hos Muskelcentrum Västerås, och bli av med dina besvär!

Informationen uppdaterades 15:33 - 16 mar, 2023