Forumvägen 14, Nacka

Hörseltest

Varmt välkommen till Synsam Hörsel Nacka Forum!

Vi på Synsam Hörsel Nacka Forum arbetar på uppdrag av Region Stockholm, och hos oss får du träffa legitimerade audionomer. Är du över 18 år och har nedsatt eller skadad hörsel kan du boka tid och få hjälp av oss - utan att behöva remiss. Du hittar vår auktoriserade hörselklinik på Forumvägen 14 i Nacka.

Vi hjälper dig med din hörsel

Som kund hos oss på Synsam Hörsel Nacka Forum har du vårt fulla fokus och engagemang. Du kan få hjälp med allt från hörseltest och konsultation, till val och utprovning av hörapparater. Vi ser till att du får en hörapparat som är anpassad efter just dig och dina behov. Om du lider av tinnitus kan du också få hjälp av oss. Vi har dessutom ett stort kontaktnät av vårdgivare och kan slussa dig vidare, om behov uppstår.

Vill du passa på att även undersöka din syn, så finns vår optiker i samma lokal. Du kan boka en tid för synundersökning i anslutning till ditt besök hos oss.

Batterier till din hörapparat

Behöver du byta batterier i din hörapparat? Vi på Synsam Hörsel Nacka Forum kan erbjuda batterier till de allra flesta hörapparater. Hörapparater är batteridrivna och drivs av specialbatterier. Två ljudsignaler hörs när det är dags att byta batterier. Ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs då av. När detta sker hörs fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera. Hos Synsam Hörsel Nacka Forum kan du få hjälp att byta batterier i din hörapparat!

Utbudet hos Synsam Hörsel Nacka Forum

• Hörseltest

• Utprovning av hörapparater

• Batterier till hörapparater

• Behandling av tinnitus

• Hörselskydd.

Leverantörsoberoende hörselmottagning

Vi på Synsam Hörsel Nacka Forum är måna om att kunna erbjuda en individuell hörsellösning för våra kunder. Därför vill vi inte vara bundna till en specifik leverantör, utan erbjuder hörapparater från en mängd olika leverantörer. Allt för att du ska få exakt den lösning du behöver.

Boka tid hos Synsam Hörsel Nacka Forum direkt, för att få hjälp med din hörsel!

Informationen uppdaterades 09:19 - 16 apr, 2024

30 maj, 2023

29 mar, 2023

Mycket kunnig, hjälpsam och lyhörd audionom - kunde inte ha varit bättre!

10 feb, 2023

Mycket nöyd!

27 jan, 2023

Helt perfekt

4 dec, 2022

Mycket bra hjälp. Hjälpsam personal.

Om du har bokat besök innan ordinarie öppettid, möter audionomen upp dig utanför strax innan och släpper in dig.