När husläkarmottagningen har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning – ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.
Driver du denna mottagning?
Nationella Patientenkäten
Resultat från nationell patientundersökning
78.1av 100
Helhetsbetyg 2024
±9.1 konfidensintervall
80 svar (30% svarsfrekvens)
79.5 nationellt medel (41% svarsfrekvens)
Dimensioner
Helhetsintryck78.3±9.3Medel 80.1
Emotionellt stöd78.0±10.7Medel 76.6
Delaktighet och involvering81.9±8.5Medel 79.8
Respekt och bemötande82.6±8.4Medel 85.5
Kontinuitet och koordinering71.3±9.9Medel 72.6
Information och kunskap74.4±9.6Medel 76.5
Tillgänglighet82.2±8.4Medel 82.6
Markering visar nationellt medelvärde.
Helhetsintryck
Baserat på 82 textrecensioner*
Märsta Läkarhus får varierande recensioner, där flera patienter upplever hövligt bemötande och hjälpsamma läkare. Några värdesätter den goda kommunikationen och respekt som erbjuds vid besök. Å andra sidan, finns det många som uttrycker frustration kring bristande organisation, dålig service och svårigheter med att få kontakt. Det finns också synpunkter på telefontider som inte följs samt problem med remisser.
Många tycker
Respekt och värdighet
Okunnig personal
Dålig koordinering
Kommunikationsproblem
Telefontider följs ej
Några tycker
Trevligt bemötande
God service
Enstaka tycker
Bra läkare
Engagerad personal (fånga)
Hjälpsamma telefontider (fånga)
Särskilt lämplig för
N/A
*Sammanfattat från Google (28) & Nationell patientenkät (54).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
Märsta Läkarhus får varierande recensioner, där flera patienter upplever hövligt bemötande och hjälpsamma läkare. Några värdesätter den goda kommunikationen och respekt som erbjuds vid besök. Å andra sidan, finns det många som uttrycker frustration kring bristande organisation, dålig service och svårigheter med att få kontakt. Det finns också synpunkter på telefontider som inte följs samt problem med remisser.
Många tycker
Respekt och värdighet
Okunnig personal
Dålig koordinering
Kommunikationsproblem
Telefontider följs ej
Några tycker
Trevligt bemötande
God service
Enstaka tycker
Bra läkare
Engagerad personal (fånga)
Hjälpsamma telefontider (fånga)
Särskilt lämplig för
N/A
*Sammanfattat från Google (28) & Nationell patientenkät (54).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!