Här kan du se omdömen som Närhälsan Masthugget vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 80.7%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 76.6%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 79.8%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 85.7%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 72.2%
Information och kunskap
Länets snitt: 76.2%
Tillgänglighet
Länets snitt: 82.8%
20 mar, 2023
Försökt få en tid i flera dagar. Tar flera timmar för dem att ringa upp, ofta senare på eftermiddagen och då hänvisar de till att ringa igen på morgonen alt online. Låg medkänsla från personalen som ringer upp och tråkig attityd som får en att vilja byta vårdcentral. ”Vi har ingen tid försen om flera månader” snacka om trist bemötande.