Storgatan 25, Sundsvall

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile Sundsvall i Sundsvall!

Tandvårdskliniken Smile i Sundsvall hittar du på Storgatan, belägen i närheten av Selångersån och en mängd andra serviceställen och bekvämligheter. Du kan vara säker på att få ett vänligt och tryggt bemötande av såväl tandläkare som tandhygienister och tandsköterskor. Oavsett om du vill boka en tandläkarundersökning eller göra olika behandlingar finns här något för dig. Alla patienter erbjuds delaktighet i sin behandling och därför tar vi oss tid att lyssna på dina behov. Tandvård är gratis upp till 23 års ålder och både barn, ungdomar och resten av familjen är välkomna att boka en tid.

Utbudet hos oss på Smile Sundsvall

• Tandläkarundersökning
  • Akut tandvård
  • Tandblekning
  • Tandstensborttagning
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandställning Invisalign

Förutom allmän tandvård finns det också möjlighet att testa våra behandlingar såsom tandblekning och osynlig tandställning med Invisalign. Vår personal kan erbjuda estetisk tandvård.

Vi erbjuder akut tandvård i Sundsvall

Om du behöver boka en akut tid hos är det bara att kontakta oss, så bokar vi in dig direkt.

Vi är specialiserade inom tandreglering

Vill du få ett jämnare leende? Vi är experter på tandreglering med hjälp av tandställningen Invisalign.

Hitta till oss på Smile Sundsvall

Du hittar vår tandläkarklinik på centralt läge i Sundsvall. Det är enkelt att sig dit med bil eftersom E4:an ligger mindre än en kilometer därifrån. Navet Parkering är en rymlig bilparkering som ligger på bekvämt promenadavstånd. För patienter som ankommer med tåget är det bara en kortare promenad mellan Sundsvall Västra station och kliniken. En stor mängd bussar avgår också härifrån. Likaså ligger Sundsvall centralstation också i närheten.

Tveka inte att kontakta oss på Smile Sundsvall, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 14:26 - 21 mar, 2024

6 feb, 2023

17 okt, 2022

Är mycket nöjd med det som åtgärdats och känner mig välbehandlad som kund.

18 okt, 2022 Smile Sundsvall svarade:

Stort tack för ditt omdöme Maria. Vi blir så glada! Mvh Smile Tandvård