1/5

Föreningsgatan 40, Malmö

Öppet idag till 16:00

Smile Malmö City

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.
Inga lediga tider den närmaste månaden
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile Malmö City – din tandläkare i centrala Malmö!

I Malmö har Smile två allmäntandvårdskliniker och en renodlad specialistklinik. En av dem är Smile Malmö City som ligger centralt i Malmö på Föreningsgatan 40. Det allra viktigaste för oss är att du känner dig trygg, därför ser vi till att anpassa tandvården efter dina behov. Hos oss arbetar kompetenta tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och specialisttandläkare.

Behandlingar på Smile Malmö City

• Tandreglering med Invisalign

• Tandimplantat

• Tandblekning

• Estetisk tandvård

Om du är i behov av specialisttandvård har vi specialister inom tandreglering på plats. Vid behov av annan avancerad tandvård har vi dessutom möjlighet att remittera till Smile Specialisttandvård Malmö.

Akut tandvärk? Vi hjälper dig omgående

Är du i behov av akut tandvård? Hos oss får du alltid hjälp med kort varsel!

Familjetandvård när den är som bäst

Du vet väl om att du själv väljer vem ska ta hand om dina barns tänder? Smile erbjuder tandvård helt kostnadsfritt upp till 23 års ålder. Hela familjen är välkommen och vi hjälper gärna till att boka in tider efter varandra. Hos oss finns möjlighet att boka barn- och ungdomstandvård, lista ditt barn via hemsidan eller så är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med det samt att hitta en passande tid för besöket.

Det är enkelt att hitta till Smile Malmö City

Kliniken ligger centralt belägen i Malmö med goda kommunikationsmöjligheter i närheten.

Välkommen att boka en tid hos Smile i centrala Malmö!

Informationen uppdaterades 09:54 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter

Spontant omdöme
19 maj, 2023

Jag fick i tisdags en rot uttagen samt ett implantat insatt av Dr. Kaveh Bordbar på Smile City, Malmö. Trots att detta nog var den mest omfattande tandbehandling som jag fått (80 minuter...), så gick det ganska smärtfritt och var inte alls så obehagligt som jag befarat. Här vill jag lyfta fram Kaveh och hans sköterska, som kunde svara på alla frågor som jag hade. Detta var väldigt bra och fick mig att slappna av. Jättebra tandvård! Tusen tack!

Spontant omdöme
27 jan, 2023