Kvarterskliniken Avenyn - Ungas Psykiska Hälsa, Centrum - Vården
Kvarterskliniken Avenyn - Ungas Psykiska Hälsa, Centrum
Kurator
Vasastaden
Hur upplevs mottagningen?
Snabbt besök
Trevlig personal
Får träffa samma läkare
Fick svar på frågor
Om Kvarterskliniken Avenyn - Ungas Psykiska Hälsa, Centrum
En enklare väg till psykisk hälsa för barn och unga.
Omtankens team för Ungas psykiska hälsa tar emot barn och unga med milda psykiska besvär från förskoleklass till dagen de fyller 18 år. Både barn, ungdomar och föräldrar är välkomna att söka hjälp hos oss.
Du behöver inte vara listad på den vårdcentral som UPH (Ungas psykiska hälsa) tillhör för att få hjälp.
Det går bra att vända sig till vilken UPH-mottagning som helst inom regionen. Alla är välkomna till oss.
Kontakta oss
Första gången du kontaktar oss rekommenderar vi att du använder vår app eller kontaktformulär på hemsidan. Du väljer det format som passar dig bäst! Den första kontakten kan du ta som vårdnadshavare.
Driver du denna mottagning?
Helhetsintryck
Baserat på 109 textrecensioner*
Kvarterskliniken Avenyn i Göteborg är mycket uppskattad för sitt snabba mottagande och trevliga bemötande. Många patienter uppskattar att de får träffa samma läkare vid sina besök och får klara svar på sina frågor, vilket bidrar till kontinuitet i vården. Vissa upplever dock brister i bemötande och i hur deras hälsa tas på allvar, särskilt när det gäller vidare remisser. Totalt sett verkar kliniken vara lämpad för unga och dem som söker vård inom psykologiska och allmänmedicinska tjänster.
Många tycker
Snabbt besök
Trevlig personal
Får träffa samma läkare
Fick svar på frågor
Några tycker
Dåligt bemötande
Tog inte hälsa på allvar
Svårt med remisser
Särskilt lämplig för
unga, psykolog, allmänmedicin
*Sammanfattat från Google (7) & Nationell patientenkät (102).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
Kvarterskliniken Avenyn i Göteborg är mycket uppskattad för sitt snabba mottagande och trevliga bemötande. Många patienter uppskattar att de får träffa samma läkare vid sina besök och får klara svar på sina frågor, vilket bidrar till kontinuitet i vården. Vissa upplever dock brister i bemötande och i hur deras hälsa tas på allvar, särskilt när det gäller vidare remisser. Totalt sett verkar kliniken vara lämpad för unga och dem som söker vård inom psykologiska och allmänmedicinska tjänster.
Många tycker
Snabbt besök
Trevlig personal
Får träffa samma läkare
Fick svar på frågor
Några tycker
Dåligt bemötande
Tog inte hälsa på allvar
Svårt med remisser
Särskilt lämplig för
unga, psykolog, allmänmedicin
*Sammanfattat från Google (7) & Nationell patientenkät (102).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!