Här kan du se omdömen som Närhälsan Töreboda vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 80.7%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 76.6%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 79.8%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 85.7%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 72.2%
Information och kunskap
Länets snitt: 76.2%
Tillgänglighet
Länets snitt: 82.8%
1 maj, 2018
Upplever och har upplevt framförallt att bemötandet man får/kan få nästan skulle kunna liknas vid ett lotteri. Antingen drar man en vinstlott och får ett bra/bättre bemötande eller en nit. Synd ...att det enligt min åsikt inte verkar prioriteras högre på Närhälsan i Töreboda, med ett gott bemötande, det ändå är människors välbefinnande och mående som man b.la. jobbar med. Skulle alltså önska bättre bemötande, lab- personalen tycker jag däremot ständigt och allt som oftast har ett mycket trevligt och fint bemötande vilket så klart uppskattas.