Här kan du se omdömen som Närhälsan Mariestad vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 80.7%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 76.6%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 79.8%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 85.7%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 72.2%
Information och kunskap
Länets snitt: 76.2%
Tillgänglighet
Länets snitt: 82.8%
28 sep, 2016
Omöjligt att få tid. Ringer till dom 08:20 och blir uppringd kl 11 och det dom säger är att dom inte har någon tid utan måste ringa tidigare nästa dag. Telefontiderna är från 07:30 så sen var man inte. Dom får visst inte boka på nästkommande dag. Förr var det bara gå dit och sätta sig men nu är det ett jävla krångel bara att få prata med någon. Ska inte vårdcentralen vara tillgänglig?