Mobilia Vårdcentral, Malmö

Mobilia Vårdcentral

, Flensburg

Per Albin Hanssons väg 34A, Malmö, 21432 Malmö

Öppet lördag från 10:00

Hos oss kan du alltid känna dig trygg i att du får bästa möjliga vård. Vi erbjuder generösa öppettider för att du lättare ska kunna hitta tider som passar dig. Vårt team består av läkare, sjuksköterska, kurator, dietist och sjukgymnast/fysioterapeut. Med en kontinuerlig läkarkontakt och god kommunikation ger vi dig en bra och säker primärvård - såväl vid fysiska som digitala möten. Vi gör medicinska bedömningar samt - om nödvändigt - remittering till specialistläkare. Vi arbetar tillsammans med dig för att du ska uppnå god fysisk- och psykisk hälsa, samt för att möta dina förväntningar på en bra primärvård. Oavsett vem du är och var du bor, är du varmt välkommen att lista dig hos oss! Vi arbetar på uppdrag av region Skåne.
Efter stängning hänvisar vi till Kvälls- och helgmottagning Blomman Katrinelund, Celsiusgatan 35, 212 14 Malmö. Öppettider: Måndag - fredag 8.00-21.00 Lördag, söndag och röda dagar: 10.00-15.00 Telefonnummer: 040-49 09 55 Vår målsättning är att utveckla verksamheten utifrån de behov och den service som våra patienter efterfrågar.

Informationen uppdaterades 12:19 - 8 apr, 2024

17 nov, 2023

Allt var perfekt, mycket bra!!

6 okt, 2023

Synd man inte kan sätta 0 stjärnor

13 jun, 2023

Behöver du en riktig bra vårdcentralen då är Mobilia vårdcentral rätt plats för dig. Snäll och professionell personalen . 10av 10

15 maj, 2023

Det är den sämsta sjukvården i hela världen. Jag har metallproblem och jag ringde varje dag i en hel vecka för att få ett samtal från en psykolog som tidigare var utsedd och det får jag aldrig. Jag blev ljög varje dag att jag skulle få ett samtal mellan vissa tider och ingen ringde mig. Jag blev ljög och förödmjukades som om jag var den dummaste personen i hela världen att jag skulle få ett tidigare mötessamtal, men ingen brydde sig om att någonsin ringa mig.

18 feb, 2022

Snabbt att få tid, trevlig personal och kändes kompetenta. Läkaren kontaktade dagligen tills jag kände mig bättre

Här kan du se omdömen som Mobilia Vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Allmänmedicin, Vårdcentral (BT), Vaccination mot covid-19