Barnortopediskt Centrum och Vuxenortopediskt Centrum, Norrmalm

Barnortopediskt Centrum och Vuxenortopediskt Centrum

, Norrmalm

Dalagatan 10,,STOCKHOLM, 11123 Norrmalm

Barnortopediskt Centrum och Vuxenortopediskt Centrum

Välkommen till Barnortopediskt Centrum och Vuxenortopediskt Centrum (BOC)

På BOC har all personal en gedigen och lång ortopedisk erfarenhet. Vi är alla specialister inom ortopedi.

Vi är underleverantör och har inget eget avtal med Region Stockholm. Läs mer under remisskrav.

BOC är en ortopedmottagning inom vårdval ortopedi vilket innebär att vi har rätt att bedöma och behandla patienter i alla åldrar även om vi framförallt vänder oss mot barn och ungdomar.

BOC har även uppdraget att följa upp icke opererade frakturer (barn som ej fyllt 15 år) inom hela Stockholms län.

För ytterligare information se vår webbplats.

Vi är en underleverantör och har inget eget avtal med Region Stockholm.

Informationen uppdaterades 15:16 - 11 jun, 2024

20 jun, 2024

Varit där vid två olika händelser med vår dotter. Utmärkt bemötande och bra information. Känner inte alls igen det som beskrivs av andra. Jag rekommenderar BoC varmt.

2 apr, 2024

BOC skulle kallelse men skickar faktura för missat besök. Kallelse kom för sent. Otrevlig receptionist saknar förmåga till resonemang. Förvänta dig inte respekt eller kvalitativ vård här. Undvik till varje pris om du värdesätter tid och barns välmående.

6 feb, 2024

Vi har varit där på kontroller genom åren. Extremt otrevlig kvinna som tar emot tidsbokningar. Lyssnar inte, kör över och måste ha någon slags brist på empati och kommunikation.

26 maj, 2021

Trots väldigt dåliga omdömen bestämde vi för att ge boc en chans. Min man samt son är framme 5 min försent. Väl inne hos läkaren skickar min man ett meddelande om att han missar ett möte. Läkaren säger argt "har du fyllt i pappret innan du kom in eller ska du fortsätta knappa på telefonen". Min man blir chockad- samt upprörd över bemötandet och lämnar, varpå läkaren skriker "ni får gå". Vår 7- åriga son blir chockad av att pappa blir utskälld utan anledning. Utsätt inte era barn för boc!

Helgfria vardagar

Loading map