Fysioterapeuter arbetar på sjukhusets vårdavdelningar och på några av sjukhusets mottagningar. Vi har även en egen mottagning där vi arbetar med bedömningar, individuella behandlingar och gruppträning.
Vi som arbetar här är legitimerade fysioterapeuter/sjukgymnaster. För det mesta arbetar vi i team med övrig personal för att ge dig bästa möjliga vård.
Driver du denna mottagning?
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!