Dalen Rehab Södra

, Enskede-Årsta-Vantör

Åstorpsringen 6,Dalens sjukhus. Entréplan. korridor F4,Enskededalen, 12187 Enskede/Årsta/Vantör

Välkommen att kontakta oss. Ingen remiss krävs. Vi erbjuder olika typer av rehabilitering, både på mottagning och i hemmet. Hos oss träffar du erfarna och kompetenta arbetsterapeuter, dietister, fysioterapeuter/sjukgymnaster eller kiropraktor. Arbetsterapeut hjälper dig med nedsatt aktivitetsförmåga och kan bidra med aktivitetsträning och hjälpmedel som gör att du lättare klarar av din vardag. Dietist kan vägleda dig till förbättrade matvanor. Behandlingen kan syfta till att öka eller minska ditt matintag. De kan också hjälpa dig som äter specialkost för att säkerställa att du får i dig den näring du behöver. Fysioterapeut/Sjukgymnast hjälper dig som t ex har besvär från muskler och leder, smärta eller stress. De arbetar bland annat med fysisk träning, kroppsmedvetenhet, akupunktur, Ortopedisk Manuell Terapi och neurologisk rehabilitering. Kiropraktorn hjälper dig som har smärta från muskler, leder och nerver.

Informationen uppdaterades 05:01 - 13 dec, 2023

Läkarbesök
Besök hos hudläkare
Bedömning av hudförändringar
Västerås

Primärvårdsrehabilitering, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Kiropraktik, Dietistverksamhet, Arbetsterapi