Åkersberga Rehab AktivaRe

, Åkersberga

Hackstavägen 22,Alceahuset 184 35 Åkersberga,Åkersberga, 18435 Österåker

Öppet fredag från 07:45

Välkommen till Åkersberga rehab i Österåker
På Åkersberga rehab arbetar legitimerade arbetsterapeuter, dietister, sjukgymnaster/fysioterapeuter och kiropraktor samt receptionspersonal. Vi har även en specialist inom neurologi, lymfterapeut och ett hemrehabteam. Det finns ett gym och en varm bassäng där man kan träna för att återvinna eller bibehålla bästa möjliga funktion. Rehabiliteringen kan ske både i grupp och individuellt. Du kan söka till oss direkt eller komma på remiss från andra vårdgivare. Kontakt Boka din tid digitalt på 1177 eller i appen/webbsidan Alltid öppet, där kan du även chatta med oss och genomföra videobesök. Länk till Alltid öppets webbsida https://alltidoppet.nu/unit/371?s=1 Du kan även ringa oss på 08 123 409 50, följ instruktionerna så ringer vi upp dig. För mer information besök vår hemsida Åkersberga rehab (regionstockholm.se)

Informationen uppdaterades 09:10 - 20 jun, 2024

6 sep, 2023

Rehab efter höftoperation samt även tidigare besök. Professionellt och vänligt bemötande samt kunnig personal.

Loading map

Sjukgymnastik/Fysioterapi, Arbetsterapi, Dietistverksamhet, Lymfödemverksamhet, Primärvårdsrehabilitering