När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss.
Du får hjälp med att bedöma dina besvär. Om vi bedömer att du behöver behandling kan du få det. Du kan till exempel få behandling för infektioner, sår, högt blodtryck, astma, diabetes, ångest eller sömnproblem.
Vi ger dig även stöd kring din hälsa och dina vanor i vardagen för att du ska kunna må så bra som möjligt. Om du behöver ytterligare hälso- och sjukvård hjälper vi dig vidare.
Driver du denna mottagning?
Nationella Patientenkäten
Resultat från nationell patientundersökning
80.5av 100
Helhetsbetyg 2024
±10.0 konfidensintervall
60 svar (44% svarsfrekvens)
79.5 nationellt medel (41% svarsfrekvens)
Dimensioner
Helhetsintryck82.4±9.9Medel 80.1
Emotionellt stöd72.6±13.7Medel 76.6
Delaktighet och involvering82.9±9.9Medel 79.8
Respekt och bemötande83.4±9.5Medel 85.5
Kontinuitet och koordinering72.6±11.3Medel 72.6
Information och kunskap75.1±11.0Medel 76.5
Tillgänglighet85.7±8.9Medel 82.6
Markering visar nationellt medelvärde.
Helhetsintryck
Baserat på 26 textrecensioner*
Capio Vårdcentral Broby har både positiva och negativa recensioner. Många patienter uppskattar det trevliga bemötandet och den professionella personalen. Å andra sidan klagar flera över bristande kommunikation och återkoppling. Det finns även klagomål på otydlig information och oprofessionellt bemötande från en del av personalen.
Många tycker
Trevligt bemötande
Professionell personal
Dålig kommunikation
Brist på återkoppling
Oprofessionellt bemötande
Några tycker
Snabba tider
Bra vårdutbud
Otydlig information
Särskilt lämplig för
BVC, diabetes, astma/KOL
*Sammanfattat från Google (26).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
Capio Vårdcentral Broby har både positiva och negativa recensioner. Många patienter uppskattar det trevliga bemötandet och den professionella personalen. Å andra sidan klagar flera över bristande kommunikation och återkoppling. Det finns även klagomål på otydlig information och oprofessionellt bemötande från en del av personalen.
Många tycker
Trevligt bemötande
Professionell personal
Dålig kommunikation
Brist på återkoppling
Oprofessionellt bemötande
Några tycker
Snabba tider
Bra vårdutbud
Otydlig information
Särskilt lämplig för
BVC, diabetes, astma/KOL
*Sammanfattat från Google (26).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!