Nötkärnan Bergsjön Vårdcentral och BVC

(4 patientomdömen)
karta knapp bakgrund

Rymdtorget 8 D, 415 66, Göteborg, 41566

Aktuell information

Välkommen på drop-in till läkare på förmiddagarna, vi öppnar vårdcentralen kl. 7.50. Bokningsbara (digitala via hemsidan) tider på eftermiddagarna. Dessa bokas från kl. 7.30. VACCINATION SÄSONGSINFLUENSA/COVID: Vardagar drop-in kl. 9.30-12.00. För aktuell info om covidvaccination hänvisas till Folkhälsomyndighetens hemsida alternativt vår hemsida.

På vår vårdcentral jobbar vi med drop-in på förmiddagarna och digital bokning/videobesök till läkare, ej bokade tider via sjuksköterska. Digital bokning från kl. 7.30 samma dag för tider på eftermiddagarna. V g se vår hemsida för mer information. www.bergsjonvardcentral.se

Informationen uppdaterades 13:43 - 24 jan, 2024

Vill du veta hur din kropp mår? Boka en hälsokontroll hos Svensk Provtagning!

Svensk Provtagning erbjuder

• ett stort utbud av hälsokontroller i olika omfattning
  • provsvar inom 5-7 dagar
  • över 155 provtagningsenheter från Kiruna i norr till Malmö i söder.
Boka hälsokontroll hos Svensk provtagning

Capio Go - Trygg vård genom hela livet

Få hjälp direkt via vår app!

• Vård inom 15 min

3.25 av 5
1.75 av 5
2.44 av 5

5 jun, 2023

Bra personal och suverän läkare men helt omöjligt att kunna boka en tid till samma läkare. Bokningssystemet bygger på att boka tid online samma dag. Har försökt boka flera dagar nu men tiderna är slut i samma sekund som de släpps. Dropin är flera timmar lång och du vet inte om det finns tider kvar hos din läkare när det till slut är din tur. Att behöva ägna en halv dag i väntan på att få träffa sin läkare 15 min är total idioti.

23 maj, 2023

Det är totalt omöjligt att boka tid och drop in tiderna försvinner fortare än ett glas vatten i öknen. Två dagar har jag försökt boka tid utan att lyckas eftersom tidsbokningen tar slut direkt och när man åkt dit har det varit mer kö (redan innan de öppnat) än de har tider...

4 okt, 2022

Lätt att boka tid och läkare som tar en på allvar.

19 sep, 2022

Enda sättet att få tid är genom drop in som har flera timmars väntande oberoende vad ärendet gäller. Patienter får inte uppföljning med mindre du själv driver fram din egen vård. Inget initiativ från personalen, känns främst som att dom inte vill ha patienter alls.

Omdöme i Nationella Patientenkäten

Här kan du se omdömen som Nötkärnan Bergsjön Vårdcentral och BVC har fått i Nationella Patientenkäten.

Om Nationella Patientenkäten

Måndag - Fredag:08:00 - 11:00

Drop-in

Relaterade kategorier

Verksamheten är verksam inom

Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19