Hälsobrunnen Rehab är en mottagning med fysioterapeuter och arbetsterapeuter, där vi bland annat erbjuder rehab i egen träningslokal och hjälpmedelsutprovning. Vi vänder oss till dig som har drabbats av sjukdom eller skada som kan medföra svårigheter för dig att vara aktiv och klara dina dagliga aktiviteter. Målet är att tillsammans med arbetsterapeut och/eller fysioterapeut ge dig förutsättning att lösa eller mildra svårigheter som hindrar dig i ditt dagliga liv. Alla är välkomna oavsett var du är listad enligt vårdvalet. Du kan söka direkt till oss och behöver ingen remiss. Högkostnadsskydd och frikort gäller. Rehabenheten följer Krav- och Kvalitetsboken och ingår från 2016 i Vårdval Rehabilitering. Verksamhetschefen heter Henrik Malmberg och nås via vår växel.
Driver du denna mottagning?
Helhetsintryck
Baserat på 27 textrecensioner*
HälsoBrunnen Rehab får beröm för sin trevliga och familjära atmosfär, samt det goda bemötande som patienter upplever. Akuttider hanteras ofta snabbt och tillgängligheten upplevs som god samt läkarna som kompetenta. Dock finns det kritik mot appen som en bromskloss, och viss personal upplevs ha dålig attityd vilket påverkar upplevelsen negativt. Vissa kritiserar även lång väntetid och bristande organisation. Sammantaget beror patientupplevelsen alltså mycket på personalens bemötande och hur smidigt det administrativa fungerar.
Många tycker
Trevlig personal
Familjär stämning
Bra bemötande
Snabb akuttid
Appen bromsar processen
Lång väntetid
Några tycker
God tillgänglighet
Kompetenta läkare
Oorganiserad administration
Enstaka tycker
Dålig attityd av sköterskor (flera)
Särskilt lämplig för
Rehabilitering, arbetsterapi, fysioterapi
*Sammanfattat från Google (27).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
HälsoBrunnen Rehab får beröm för sin trevliga och familjära atmosfär, samt det goda bemötande som patienter upplever. Akuttider hanteras ofta snabbt och tillgängligheten upplevs som god samt läkarna som kompetenta. Dock finns det kritik mot appen som en bromskloss, och viss personal upplevs ha dålig attityd vilket påverkar upplevelsen negativt. Vissa kritiserar även lång väntetid och bristande organisation. Sammantaget beror patientupplevelsen alltså mycket på personalens bemötande och hur smidigt det administrativa fungerar.
Många tycker
Trevlig personal
Familjär stämning
Bra bemötande
Snabb akuttid
Appen bromsar processen
Lång väntetid
Några tycker
God tillgänglighet
Kompetenta läkare
Oorganiserad administration
Enstaka tycker
Dålig attityd av sköterskor (flera)
Särskilt lämplig för
Rehabilitering, arbetsterapi, fysioterapi
*Sammanfattat från Google (27).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!