Överkalix hälsocentral

Om Överkalix hälsocentral

Överkalix hälsocentral är ditt självklara val när du bor, arbetar eller ofta vistas i kommunen. Vi är en komplett hälsocentral som tar hand om dig i livets alla olika skeenden. Vi har även akutverksamhet med ambulansverksamhet och du kan få kontakt med oss alla dagar i veckan, dygnet runt. I anslutning till läkarmottagningen finns en akutavdelning med 5 vårdplatser där det finns möjlighet till vård i en lugn och trivsam miljö.

Lista dig hos Överkalix hälsocentral

Tallviksvägen 31, Överkalix - visa på karta
Till vår akutavdelning har vi fria besökstider till de inneliggande patienterna. Kom gärna doftfri!
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral