Alunda vårdcentral, Alunda

Parkvägen 8, Alunda

Alunda vårdcentral, Alunda

En mindre vårdcentral som passar dig som bor i eller utanför Alunda. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska, sjukgymnast, dietist och kurator. Genom vårt samarbete med Gimo vårdcentral har du tillgång även till deras utbud. I ett videobesök ses vi i din telefon eller surfplatta. När vårdpersonal bedömer att videobesök passar, får du en bokad tid i appen Min hälsa. Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss. Vi har drop-in där du träffar en sjuksköterska som gör en bedömning av akuta infektioner och enklare skador. Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa. Verksamhetschef Ann Marlene Lundin

Informationen uppdaterades 17:04 - 17 mar, 2021