Hälsocentralen Bredbyn

Om Hälsocentralen Bredbyn

Hälsocentralen Bredbyn är en av regionens hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. $$Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Bredbyn

Olympiavägen 8, 895 30 Bredbyn - visa på karta
Artrosskola, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård

Hälsocentralen Bredbyn

20:46 - 05 jan, 2020