Närhälsan Öckerö vårdcentral, Öckerö

Om Närhälsan Öckerö vårdcentral, Öckerö

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier, specialistläkare i allmänmedicin, astma-KOL-sköterska, diabetessköterska, kurator, psyolog samt nära samarbete med Närhälsan Öckerö rehab som har lokaler i samma hus. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.

Lista dig hos Närhälsan Öckerö vårdcentral, Öckerö

Sockenvägen 2, 475 31, Öckerö - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Öckerö vårdcentral, Öckerö

4,4

22:33 - 29 apr, 2019

14:42 - 27 feb, 2015 skrev:

Jag besökte Öckerö VC. den 16sept 2014, hade ett mycket inflammerat bröst, ömt och rött. Besöket var under jourtid. Upplevde att mitt problem förringades vid anmälan i receptionen. Jag fick kölapp nr. 74 kom in som 78, påpekade det, men fick svaret att prioriteringar måste göras. Det visade sig att det var en tumör i bröstet av en aggressiv sort. Jag har opererats, får cytostatikabehandlingar, strålning m.m. en omfattande behandlingsperiod på ett år. Min fråga är , hur kan man prioritera akuta fall på liknande sätt. Jag var rädd, ledsen och uppskärrad förstod att något var fel. Det blev ytterligare två besök på Hönö VC. fick min diagnos efter ett flertal undersökningar på Sahlgrenska sjukhuset. Läkarbesöket var bra!