Sjukgymnastiken VC Åtvidaberg, Rörelse och Hälsa

Om Sjukgymnastiken VC Åtvidaberg, Rörelse och Hälsa

Rörelse och hälsa vänder sig till dig som är i behov av rehabilitering på grund av sjukdom, skada eller livsstilsrelaterade besvär. Vi ger dig stöd i din rehabilitering med målsättningen att förbättra dina möjligheter att vara aktiv och fungera i vardagen. Målet är också att ge kunskap och verktyg som hjälper dig att ta ansvar för din egen hälsa.

Ingen remiss krävs utan du kan själv ta kontakt med sjukgymnast via vårt telefonisystem för att få en första bedömning av dina besvär. Utifrån denna bedömning planerar sjukgymnasten tillsammans med dig vilka behandlingar och åtgärder som är lämpliga för just dig. Insatserna kan ske enskilt, i grupp eller på egen hand.

Öppettider enligt överenskommelse med behandlande terapeut.

Öppettider för träningskort: Se lokalt anslag.

Vårdcentralen Åtvidaberg, Adelswärdsgatan 2, Åtvidaberg - visa på karta
Nej