Vårdcentralen Åtvidaberg

Om Vårdcentralen Åtvidaberg

Till Vårdcentralen Åtvidaberg är alla välkomna, gammal som ung, bosatta på orten eller inte. Vi erbjuder trygg och säker hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vi har en väl fungerande hemsjukvård som gör det möjligt för svårt sjuka och gamla att vårdas i sitt hem. Vi har bred kompetens och mångårig erfarenhet. Vi arbetar förebyggande och för en sundare livsstil. Vi arbetar utifrån primärvårdens honnörsord tillgänglighet, kontinuitet, primärt ansvar, närhet, helhetssyn och samverkan.

Lista dig hos Vårdcentralen Åtvidaberg

Adelswärdsgatan 2, Åtvidaberg - visa på karta