2.5
Öppet idag från 08:00

Vårdcentralen Åstorp

Esplanaden 32, Åstorp

Vårdcentralen Åstorp

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Informationen uppdaterades 16:02 - 5 okt, 2020

Logga - Kry

2.5 / 5

5 okt, 2020 Andreas A. skrev:

Fruktansvärt dålig vårdcentral. Behandlar patienter illa, nu senast blev vi aggressivt behandlade av en ny läkare för att vi var oroliga över vår dotters hälsa. Gå absolut inte hit. Någonsin.

28 sep, 2020 Margit T. skrev:

Inget är så bra att det inte kan bli bättre, men för min del har det fungerat bra t i