4.67
Öppet, idag till 17:00

Åre hälsocentral

Kurortsvägen 20,837 51 Åre

Åre hälsocentral

Åre Hälsocentral hittar du i samma huskropp som gamla sjukhuset. Det är ca 15 minuters promenad från bykärnan. Med bil följer du skyltarna från E 14, avtagsväg ca 1 km öster om kabinbanan. Parkering finns i anslutning till hälsocentralen.

Informationen uppdaterades 08:02 - 13 okt, 2020

Logga - Kry

4.67 / 5

24 feb, 2020 Anne M. skrev:

Min 16 åriga son ramlade i skidbacken och klagade på nacksmärtor. När vi kom in var det två läkare som gjorde en massa undersökningar och tester för att säkerställa att allt var bra. Inte nog med det så fick vi även ett telefonsamtal efter att vi hade kommit hem där ena läkaren ville försäkra sig om att min son mådde bra! Det kallar jag för omtanke och service!

27 jan, 2020 Yalcin E. skrev:

Ringte dem klokka 7 och tasta inn mitt telefonnummer isteden för att stanna i telefon kö. Efter 3 timar ringte dem till meg och sa; Stanna kvar. Venta 15 min, och måtte legge igen telefonen siden jag var i jobbet. Och nå da jag ringer sier den at det er mange som ringer oss''* Inte bra system för dem som jobbar der. Står i plats 5 i flera timmar. *********!!

11 jan, 2020 Madeleine S. skrev:

När min axel hoppade ur led trodde jag att jag skulle få vänta i evigheter för att få hjälp (i jämförelse med Stockholm) men allting gick så himla snabbt. Extremt trevlig och omtänksam personal, röntgen direkt, allting på mindre än 1 timme. Helt otroligt.

6 jan, 2020 Anna E. skrev:

Alltigenom proffessionelt, gott bemötande och välorganiserat arbetssätt - en riktigt bra vårdcentral!

28 okt, 2019 Nils N. skrev:

Proffsigt bemötande, mycket bra information om nästa steg i behandlingen. Dessutom en röntgen direkt vilket hade tagit veckor på min hemort.

Drop-in-tider